WOO Grow Sessie Online Marketing Plan

In 4 stappen een digitaal marketingplan
Er zijn genoeg mkb-ondernemers die geen concreet marketingplan hebben. Een deel denkt dat het niet nodig is, want het plannetje zit wel in hun hoofd. Een ander deel heeft hier simpelweg nog nooit bij stil gestaan. Of ziet het niet als prioriteit. Waarom is een (online) marketingplan zo belangrijk? En hoe pak je dit aan?
Webinar op dinsdag 15 juni 2021, 16:00-17:30 uur
Lector Marketing Karel Jan Alsem en marketingstrateeg Lisa Dijksta nemen je tijdens dit webinar in vier stappen mee naar een slim marketingplan in hun presentatie ‘Slimme marketingplannen in een online wereld’.
Allereerst: waarom is een (online) marketingplan zo belangrijk? De ervaring is dat de meeste ondernemers maar gewoon van start gaan. Maar digitale marketing begint met strategie. Wees helder over wie je doelgroep is en wat je positionering is. Waar sta je als ondernemer voor? Wat biedt je je afnemers en waarin onderscheidt je je daarmee van anderen. Als je dat goed voor ogen hebt, wordt communiceren een stuk eenvoudiger.
Aan de hand van de volgende stappen helpen Karel Jan Alsem en Lisa Dijkstra je een flink eind op weg; voorzien van vele voorbeelden uit beider praktijk.
- Wie is je doelgroep?
- Wat is je positionering?
- Breng de customer journey in beeld
- Bepaal je communicatie
